Mon-Fr: 09:00-18:00 EET

office@prospeed.bg


Mitsubishi Evo 7 - една адски "лоша" кола

Mitsubishi Evo 7 – една адски “лоша” кола

Mitsubishi Evo 7 – една адски “лоша” кола

Още една галерия, съдържаща снимки на една адски “лоша” кола – Mitsubishi Evo 7 (Japanese Spec). Колата е с множество подобрения по двигателя, екстериора и интериора, но турбо-компресорът е все още оригиналният, с който автомобилът е излязъл от завода.

Задачата на екипа на Prospeed Motorsport беше да довърши силовия тунинг на колата и да я настрои на шаси-динамометъра Dynapack. За целта беше изработен специален даунпайп (downpipe), беше сменена фабричната електроника на Мицубиши с “гъвкава” A’pexi PowerFC и беше монтиран бууст-контролер Greddy Profec B Spec II. В последствие се наложи и подмяна на оригиналната бензинова помпа с Walbro и инжекторите с Nipon-Denso 660cc.

Както можете да видите от публикуваните графики, при първото замерване на автомобила Декември 2004 максималният въртящ момент на колелата е бил 385Nm при 5166 RPM, след “лек” тунинг и настройки, постижението вече е 457Nm, и то при само 3721 RPM! Максималната мощност на колелата преди тунинга е била 228kW (при много бедна горивна смес и нестабилно налягане), а след тунинга достига 251kW на колелата (при много по-безопасна горивна смес). Както можете да забележите на графиките, автомобилът след 3000 RPM става просто различен…Загубите от трансмисията при този автомобил с 4×4 и активни диференциали са между 15% и 20%, което ще рече, че дори при най-консервативните изчисления автомобилът разполага с над 400к.с. и 535Nm на двигателя. Ако приемем, че поради сложността на трансмисията загубите се приближават към 20%, то показанията са още по-сериозни – 426к.с. и 583Nm.

  • Снимки:

Mitsubishi Evo 7 - една адски "лоша" кола 2 Mitsubishi Evo 7 - една адски "лоша" кола 3 Mitsubishi Evo 7 - една адски "лоша" кола 4 Mitsubishi Evo 7 - една адски "лоша" кола 5 Mitsubishi Evo 7 - една адски "лоша" кола 6 Mitsubishi Evo 7 - една адски "лоша" кола 7 Mitsubishi Evo 7 - една адски "лоша" кола 8 Mitsubishi Evo 7 - една адски "лоша" кола 9 Mitsubishi Evo 7 - една адски "лоша" кола 10 Mitsubishi Evo 7 - една адски "лоша" кола 1

Последни новини

Митове за добавките за дизел
Митове за добавките за дизел

Митове за добавките за дизел: Какво трябва да знаем? Добавките за дизел са популярна тема сред шофьорите и професионалистите в автомобилния бранш. Въпреки че много хора използват тези продукти, съществуват редица митове, които често объркват потребителите. В тази статия ще разгледаме най-често срещаните погрешни схващания относно добавките за дизел и ще изясним какво е истина […]

Вижте повече
Добавки за понижаване на разхода на дизелово гориво
Добавки за понижаване на разхода на дизелово гориво

Добавки за понижаване на разхода на дизелово гориво: Как работят и какви са ползите? С увеличаването на разходите за гориво и нарастващото внимание към екологичните въпроси, собствениците на дизелови превозни средства често търсят начини за намаляване на разхода на дизелово гориво. Един от методите за постигане на това са специалните добавки за гориво, които се […]

Вижте повече
добавките за дизелови двигатели
Вредни ли са добавките за дизеловите двигатели?

Добавките за дизеловите двигатели са популярни сред шофьорите, които искат да оптимизират работата на своя автомобил, да подобрят ефективността на горивото или да удължат живота на двигателя. Въпреки че тези продукти обещават редица ползи, някои хора поставят под въпрос тяхната безопасност и дали те наистина могат да навредят на двигателя. Нека разгледаме основните аспекти на […]

Вижте повече